Výhody sebeVĚDOMÉHO stravování

24 výhod, které získáte díky sebeVĚDOMÉMU stravování 2.část

13. Vaše domácí zásoby tzv. "spouštěcích" potravin ve vás nebudou vyvolávat permanentní chutě.

Nakoupíte jídlo, které máte ráda, doma si ho hezky uložíte do lednice, skříněk a už o něm nebudete nonstop přemýšlet. Protože budete vědět, že si ho můžete dát kdykoliv budete chtít. Bez stresu a výčitek.

14. S klidem necháte na talíři zbytky.

Vy totiž už budete vědět, kdy jste plná a kdy vaše tělo už nepotřebuje jíst dál. Vaší povinností není vždy sníst všechno, co je na talíři. Je to jenom na vás, jestli sníte všechno nebo ne.

15. Naučíte se k sobě přistupovat bez odsuzování.

Začnete více přemýšlet o tom, co a proč jíte. Svět najednou přestane být černobílý. S laskavostí k sobě odhalíte, kdy se u vás objevují nepříjemné pocity spojené s jídlem. Co je spouští a proč. A místo toho, abyste se za své činy odsuzovala, začnete je prozkoumávat, analyzovat a pracovat s nimi.

16. Budete mít víc času.

Když už se přestanete zabývat neustálými myšlenkami na jídlo, budete mít více prostoru a času na jiné věci.  Můžete vyzkoušet nové koníčky, začít studovat, více se věnovat dětem a hledat zajímavé způsoby, jak vyplnit svůj volný čas.

17. Vyzkoušíte si věci, které jste nikdy předtím nezkusila.

Můžou to být různá jídla, různé kuchyně nebo různé aktivity.  Vaše vyšší sebevědomí vám umožní otevřít se světu a dělat věci, které byste dříve nedělala. Můžete například jít na večeři, aniž byste musela předem skenovat jídelní lístek, nebo si můžete koupit plavky, o kterých jste vždycky snila nebo nepřemýšlet o tom, co si o vás ostatní myslí.

18. Budete k sobě laskavější.

Naučíte se být k sobě laskavá a začnete se k sobě chovat jako k příteli nebo k milované osobě. Budete k sobě chápavá a místo toho, abyste se obviňovala, začnete přemýšlet o způsobech, jak o sebe lépe pečovat.

19. Najdete další mechanismy, jak zvládat náročné momenty svého života.

Objevíte nové nástroje, které vám pomohou zvládat stres a emoce. Jídlo může být jedním z nich, ale není to jediná možnost. Zvládnete své emoční jedení a naučíte se rozpoznávat, proč se vám to děje, a jak se s tím vyrovnat.

20. Vaše celková nálada se zlepší.

Nebudete se cítit provinile, když sníte potraviny, kterých jste se kdysi bála a zakazovala si je. Nedovolíte, aby jídlo ovlivnilo vaši náladu.  Zjistíte, jak správně načerpat palivo do svého těla, a dokážete rozeznat, kdy se cítíte dobře fyzicky i psychicky.

21. Vylepšíte svůj trávicí proces.

Když jíte ve stresu, vaše trávení se může úplně vypnout. To může způsobit zácpu a vést k řadě problémům souvisejících s gastrointestinálním traktem.  Ale jak vaše úzkost a stres z jídla bude klesat a vy se dozvíte, jak které potraviny ovlivňují vaše tělo, vaše trávicí problémy se vyřeší.

22. Budete jíst všímavě.

Naladíte se na své osobní signály hladu a sytosti, a díky tomu je dokážete přirozeně rozeznávat.  Vyhradíte si čas na své jídlo v příjemném prostředí a vychutnáte si každé sousto.

23. Pocítíte spokojenost se svým životem.

Budete se cítit celkově šťastnější a naučíte se  hledat potěšení i z jiných věcí než jen z jídla.  Přestanete se obáváte toho, co si o vás ostatní myslí. Svůj život budete žít způsobem, který podpoří vaše potřeby a přání.

24. Naladíte se na své tělo.

Budete k sobě všímavější, nejen při jídle, ale i během celého dne. To zlepší vaše smýšlení o vašem těle, propojení se sama se sebou a naslouchání vlastních potřeb. Ale co je nejdůležitější, prohloubíte svoji sebelásku.

Ať už vás oslovila jakákoliv z těchto výhod a vy cítíte, že tohle je přesně to, co ve svém životě potřebujete, tak právě pro vás nově nabízím Konzultaci SebeVĚDOMÉHO stravování, díky které společně najdeme způsob, jak si jídlo můžete užívat bez stresu a výčitek a uzdravit váš vztah k jídlu a vašemu tělu.

A pokud ještě váháte nebo máte jakýkoliv dotaz, napište mi

Jsem tu pro vás.

Kristýna

Kristýna

Fitness instruktorka a osobní trenérka sebeVĚDOMÍ

Líbil se vám tento článek? Můžete ho sdílet, přeposlat nebo si ho vytisknout.

Facebook
Pinterest
E-mail
Tisk

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *